• Головна
  • Про журнал
  • Рубрики
    • BEZ краватки
    • Cекс і гроші. 8 запитань
    • VALIAZH на смак
    • Брендова етикетка
    • Дитяча альтанка
    • Здоров’я-Тонус-Краса
    • Золота візитівка
    • Мода на успіх
    • Модне досьє
    • Стильний дім
  • Реклама
  • Афіша
  • VALIAZHна тусівка
  • Підписка
VALIAZH – стайл-гід Рівного
Мода на успіх 0

Микола Тищенко: Життя. Спорт. Кохання. Все інше – тільки наслідки…

Квітень, 2015

«А почему так дорого?», – «Ну это же Тищенко!…» (фільм «О чем говорять мужчины»).

Дорогі бренди – це правильно продумана концепція. Правильні бренди – це гурманство. Гурманство – це вимогливість. До себе, оточуючих і …ступеня підсмаженості скоринки. В рубриці «Мода на успіх» відомий ресторатор, президент Групи компаній «Наша карта», суддя телепроекту «МастерШеф» і  спортсмен Микола Тищенко.   

V: Миколо, ви ділите людей на тих, хто обідає в дорогих і дешевих ресторанах?

М.Т.: Ціна страви, що обирає людина – це, на щастя, не та характеристика, за якою можна робити висновки. Для мене набагато важливішим є те, чи дотримується людина правильного харчування, чи уважно ставиться до свого здоров’я, чи прагне оточити своє життя особливою якістю.

V: Вас називають «скандальним ресторатором». Скандал у вашому випадку  – це темперамент чи вияв маркетингової мудрості?

М.Т.: Вимогливий – так. Новатор – так. Педантичний щодо якості – так. Але от про імідж «скандального ресторатора» чую вперше. До того ж, вважаю, що привертати до себе увагу за допомогою гучних історій і сумнівних вчинків так само недалекоглядно, як і гасити пожежу з водяного пістолета. До того ж у ресторанному бізнесі є тонка, але дуже важлива грань. Постійні гості обирають ті заклади, в яких не потрібно з тривогою дивитися по сторонах.

969264_618570744867184_826744836_n
V: У стрес-шоу «Філософія грошей» Геннадій Балашов говорить, що заклади мережі «Наша карта» – це взагалі феномен: всупереч усім законам бізнесу вони шалено популярні (йшлося про ресторан «Велюр») – вкладаєте душу туди?

М.Т.: Абсолютно усі ресторани Групи компаній «Наша Карта» для мене однаково дорогі, і в кожному з них щодня йде робота, яку, можливо, і не видно з першого погляду. Ми прагнемо не тільки бути кращими серед ресторанів України, а й перевершувати самих себе. Наші гості високо цінують такий підхід, тому повертаються до нас знову і знову.

V: Що є найкращою рекламою недешевого ресторану?

М.Т.: Найкраща реклама для гарного ресторану – це коли про нього говорять, рекомендують друзям, святкують важливі дати і запрошують коханих. Але так вже виходить, що люди схильні частіше говорити про свій негативний досвід, аніж про позитивні враження. Тому для того, щоб про ресторан говорили, він повинен бути не просто гарним, а справді кращим. Більшість нововведень у закладах «Нашої Карти» спрямовані на те, щоб передбачити бажання гостей, здивувати і внести у їхній відпочинок виключно приємні емоції. Ми боремося за увагу кожного відвідувача, і, мабуть, такий підхід цілком себе виправдовує.

V: Телевізійна кар’єра для вас, успішного бізнесмена, – це, як ви зізналися, засіб формувати гарний смак у суспільства. Як гадаєте, що зараз окрім гарного смаку нам не вистачає?

М.Т.: Важко говорити про всіх відразу і ні про кого одночасно. Виходить, як у тому анекдоті – «середня температура по палаті». Сподіваюся нікого не образити, якщо скажу, що Україні останнім часом не вистачає оптимізму. Люди втомилися від того негативу, що сиплеться на них щодня, з кожного випуску новин і побутової розмови. Пропадає всіляке задоволення від життя, а, значить, і сили щось змінювати. Ця тенденція накладається на багато сфер, особливо притупляє уяву і креативний погляд на речі – необхідні якості для будь-якого кулінара. Більше оптимізму, пані та панове!

V: Ваша політична кар’єра теж якимось чином пов’язана із бажанням формування смаку?

М.Т.: Прихід у політику для мене – це шанс принести в країну реальні зміни, реалізувати довгоочікувану можливість зробити життя українців кращим. Це спосіб не говорити, а робити, і на своєму прикладі показати, що позитивні зміни починаються з нас самих, і що майбутнє України залежить від нашого прагнення на нього вплинути.

V: Миколо, в нелегких умовах ведення ресторанного бізнесу сьогодні ви б могли дати якусь універсальну пораду власникам ресторанів у Рівному? Як утримувати популярність – змінювати меню, знижувати ціни, формувати спеціальні пропозиції?

М.Т.: Універсального секрету успіху не існує, і що для однієї людини є порятунком, інший не зможе використати навіть при всьому бажанні. Єдине правило, яке діє для всіх закладів, звучить так: «Ставтеся до ресторану, як до свого будинку, а до гостя – як до найкращого друга». Це ключ до всіх відомих формул успіху. Думайте про своїх гостей, дивуйте їх, будьте раді кожному візиту. Повірте, відвідувачі це відчувають і високо цінують.

V: А як вам ресторани Рівного? Поділіться враженнями про місцеву кухню.

М.Т.: Я дуже ціную креативний підхід до створення страв. На щастя, у Рівному є як цілком відчутний потяг до подачі споконвічно українських страв, так і до досить сміливих кулінарних експериментів. Однозначно, кілька соусів, на які мене надихнули дегустації в місцевих ресторанах, з’являться в меню кількох моїх закладів.

V: Який ідеальний сніданок Миколи Тищенка – ви ж окрім усього ще майстер спорту з дзюдо, заняття вимагають неабияких енергетичних затрат?

М.Т.: Спорт є невід’ємною частиною мого життя, і навіть у закордонних поїздках я не перериваю циклу тренувань. За довгі роки була сформована моя особиста формула харчування, основу якої, звичайно, становить вектор на здоровий спосіб життя. По-моєму, це єдиний спосіб допомогти організму не тільки зберегти, але й примножити сили.

V: Секс, влада, їжа – як би ви розприділили ці поняття за послідовністю важливості?

М.Т.: Давайте я запропоную свою парадигму: життя, спорт, кохання. Все інше – тільки наслідки.

V: Коли хочеш від жінки дитину  – це кохання?

М.Т.: Кохання – це те, про що можна говорити годинами, але так і не сказати головного. Кохання – це те, про що неможливо сказати словами – ні прямо, ні між рядків. Бо для кожного –це позамежна глибина. Одне можу сказати точно: бачити жінку мамою своєї майбутньої дитини – дуже хороший привід задуматися про місце цієї людини у твоєму житті.

V: Що вважаєте найбільшим егоїзмом у стосунках?

М.Т.: Стосунки – це приклад того, що потрібно в першу чергу віддавати, а не отримувати. Тому найбільшим егоїзмом є бажання завжди і скрізь бути правим, отримувати задоволення першим і не звертати увагу на почуття і бажання партнера. Щоденна байдужість близького б’є набагато болючіше грубості незнайомої людини.

V: Ваші побажання читачам журналу VALIAZH?

М.Т.: Наповнюйте життя яскравими фарбами. Не давайте обставинам змінювати себе. Формуйте своє майбутнє самі і стежте, щоб з вами завжди були тільки віддані друзі!

Також редомендуємо для перегляду

  • Мода на успіх

    Півшляху до себе: Анастасія Приходько

  • Мода на успіх

    Лілія  Москальова: «Не люблю іміджу. Це як невдалий макіяж»

  • BEZ краватки

    Арсен Мірзоян: валянки…

Коментарі відсутні

Написати коментар Відмінити відповідь

 

Вже у продажу: №29

#29

Онлайн архів журналу

  • VALIAZH №29
  • VALIAZH №28
  • VALIAZH №27
  • VALIAZH №26
  • VALIAZH №25
  • VALIAZH №24
  • VALIAZH №23
  • VALIAZH №22
  • VALIAZH №21
  • VALIAZH №20
  • VALIAZH №19
  • VALIAZH №18
  • VALIAZH №17
  • VALIAZH №16
  • VALIAZH №15
  • VALIAZH №14
  • VALIAZH №13
  • VALIAZH №12
  • VALIAZH №11
  • VALIAZH №10
  • VALIAZH №9
  • VALIAZH №8
  • VALIAZH №7
  • VALIAZH №6
  • VALIAZH №5
  • VALIAZH №4
  • VALIAZH №3
  • VALIAZH №2
  • VALIAZH №1

Рубрики

  • BEZ краватки
  • Cекс і гроші. 8 запитань
  • VALIAZH на смак
  • VALIAZHна тусівка
  • Без рубрики
  • Брендова етикетка
  • Дитяча альтанка
  • Здоров'я-Тонус-Краса
  • Мода на успіх
  • Модне досьє
  • Наодинці з собою
  • Стильний дім
  • Фотоконкурс
  • Популярне
  • Коментарі
  • Теґи
  • Андрій Бублик: я знаю, що можу…

    Квітень, 2014
  • Фотоконкурс: Вальяжний малюк

    Листопад, 2014
  • Секс і гроші: інтелектуальний провокатив для Ігора Мічуди

    Липень, 2014
  • Рівненський бізнесмен Олег Червонюк: «Все починається зі стимулу»

    Квітень, 2015
  • Фотоконкурс “VALIAZHний малюк”: підсумки

    Листопад, 2014
  • Диктатура візерунку: модні принти осінь-зима 2014-2015

    Листопад, 2014
  • Проект «страва п’ять зірок»: тестуємо суші міста Рівного

    Грудень, 2014
  • Мода зі Львова…

    Жовтень, 2014
  • РЕЧІ, БЕЗ ЯКИХ НЕ ОБІЙТИСЬ ЦІЄЇ ОСЕНІ АБО #MUSTHAVE

    Вересень, 2014
  • Як розповісти дитині про секс, беручи до уваги її вік

    Вересень, 2014
  • Тарас Тарасов. Валюта – в досвіді

    Квітень, 2015
  • Неказкові будиночки: cпорудження еко-будинків купольної форми

    Вересень, 2014
  • написав(ла): Сьогодні. 29.05.2019 в.о наальника управління виконавчої дирекції фонду соці...
  • Елена написав(ла): Отож бо й воно,людина повинна бути не керівником ,а сама шось створювати і ті ...
  • Евген написав(ла): Робили замовлення на словацького, сказали почекати 30-40 хвилин, коли прийшли ...
  • написав(ла): Ну и дура!!!...
  • написав(ла): ''Бояться так приятно''... А кого ты ''боишься'',Анд...
  • написав(ла): "Бояться так приятно"... А кого ты "боишься", Андрей?...
  • Катя написав(ла): Приходи ко мне вчера называется .прказуха. Может с искусственной кожи сумку ж...
  • написав(ла): М...
  • Христина написав(ла): Які чудові сукні, в мене просто голова кругом йде. Хочу-хочу-хочу!!!! На жаль...
  • Христина написав(ла): Мені дуже сподобалось сукня з совами. Жаль в мене такої нема, з цих нарядів в ...
  • Татьяна написав(ла): Акимку поздравляем с победой! С 1 местом! Молодец!...
  • Людмила написав(ла): Детки все классные!!! Всем УДАЧИ!!!! ))))))...
стиль мода Рівне вальяж смак Олексій Хахльов Андрій Бублик еко-будиночки Ігор Мічуда Руслана дизайн кольорові тренди осені принти осінь-зима 2014-2015 здоров'я тонус краса вино

Контактна інформація

Електронна пошта: magazine@valiazh.com.ua

Адреса: м. Рівне, Словацького 4-6,
Бізнес-центр "Словацький", офіс 332.

Телефон: 096 437 03 13

Вальяж - стайл-гід Рівного © 2014-2019

За зміст рекламної інформації відповідальність несе рекламодавець. Інформація журналу "Вальяж" є інтелектуальною власністю.
За повного чи часткового використання текстів та зображень чи за будь-якого іншого поширення інформації «Вальяжу» гіперпосилання
на сайт – valiazh.com.ua – є обов'язковим. Будь-яке відтворення інформації з сайту тільки з письмово дозволу редакції.
Будь-яке порушення прав переслідується в судовому порядку.